CELEBRANDO LA SEMANA DE EUROPA - Europe Direct
Ves enrere CELEBRANDO LA SEMANA DE EUROPA
CELEBRANDO LA SEMANA DE EUROPA
Europe Direct Comunitat Valenciana, en col·laboració amb el Consell Escolar de la Comunitat Valenciana i la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats ha celebrat la setmana d'Europa amb una activitat didàctica dirigida a alumnes de primer cicle de secundària.
Sota el lema “40 Aniversari de l'adhesió d'Espanya a la Unió Europea” els alumnes han seguit un itinerari amb diferents parades on se'ls ha informat de manera, didàctica, amena i lúdica sobre el passat, present i els reptes de futur de la Unió Europea.
Durant tres dies han passat pel Centre Esportiu Cultural La Petxina de València, més de 350 alumnes dels centres Col·legi Santa Mari, de l'IES Benimamet i de l'IES Conselleria de València.
Al final del recorregut els alumnes han gaudit de “orxata i fartons”














