CURS/MICROCREDENCIALS DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT - Europe Direct
Ves enrere CURS/MICROCREDENCIALS DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT
CURS/MICROCREDENCIALS DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT
Les microcredencials són un nou model formatiu impulsat des de la Unió Europea per a afavorir la inclusió i la igualtat d'oportunitats, facilitar l'accés a l'educació, la formació i les oportunitats professionals. En síntesi, són cursos d'alta especialització, curta duració i amb un format flexible que s'oferixen des de la Universitat i que estan enfocats a treballadors de determinats sectors d'activitat.
Durant els mesos de juny/juliol la Universitat de Alacant oferix, de manera en línia, un curs/microcredencial, de 20 hores de duració, titulat “Desenvolupaments Normatius i Jurisprudencials en Matèria de Dret d'Estrangeria, Immigració i Asil”.
El curs no sols està dirigit a un públic divers i multidisciplinari interessat en qüestions d'estrangeria, immigració i asil des d'una perspectiva de drets humans, sinó també al públic en general, proporcionant una comprensió integral sobre com la normativa i la jurisprudència europea influïxen en el disseny i l'aplicació de la legislació espanyola en matèria d'estrangeria, immigració i asil.
Amb la finalitat d'impulsar esta nova modalitat d'ensenyança, la Unió Europea subvenciona el 70% del curs per a aquelles persones que, a l'inici del curs, tinguen entre 25 i 64 anys complits. Si bé, el nombre màxim de places subvencionades són 25 (per orde de preinscripció).