II JORNADES D'ORIENTACIÓ I FORMACIÓ CIPFP VICENTE BLASCO IBAÑEZ - Europe Direct
Ves enrere II JORNADES D'ORIENTACIÓ I FORMACIÓ CIPFP VICENTE BLASCO IBAÑEZ
II JORNADES D'ORIENTACIÓ I FORMACIÓ CIPFP VICENTE BLASCO IBAÑEZ

Igual que en cursos anteriors, Europe Direct Comunitat Valenciana ha sigut present en les jornades XII jornades d'orientació i formació organitzades pel Centre Integrat Públic de Formació Professional Vicente Blasco Ibáñez.
L'objectiu principal d'estes jornades és facilitar informació i ajudar a l'alumnat del centre en la presa de decisions respecte al seu itinerari acadèmic i professional.
Europe Direct Comunitat Valenciana, a través de la seua xarrada Europa, oportunitats de formació i ocupació, va informar els estudiants dels diferents cicles formatius sobre les possibilitats de formació i ocupació a Europa.
La xarrada del dilluns va ser dirigida als estudiants en sessió de vesprada i la de hui als quals realitzen la jornada matutina.


















